6 תשובות
מכבדת אותו, יכול להיות שהייתי כועסת ומתבאסת בהתחלה אבל בסופו של דבר זה בן דוד ולא קרוב ישיר. יכול להיות שהוא סתם לא ירגיש קשור.
בן דוד שלי באוקראינה אז לא 'דע, בכל-מקרה, אם זה היה חשוב לי שהיא תבוא אז זה מזלזל רצח אבל משהו כמו אף-פעם לא חשוב לי שמישהו יבוא לאן-שהוא.
מה יהיה לחברה שלי לחפש שם.
אם זה בן דוד לא נוראה אבל אם זו שלי זו בעיה
קצת כועסת בהתחלה, אבל הייתי מבינה. כן הייתי כועסת ואפילו שוקלת פרידה אם הוא היה אומר שהוא לא יכול והולך לחברים.
אנונימית
מאוד תלוי ביחסים של חבר שלך עם המשפחה שלך בכללי, כי אני אישית לא הייתה מחייבת את חבר שלי בכלל לבוא למסיבת יומולדת של קרוב משפחה שלי, זאת המשפחה שלי וזה רק יומולדת של נער שגם ככה מזמין את כל החברים שלו וזה.