7 תשובות
הוא כתב בסתם, לא צריך לקחת כל דבר ברצינות :)
איזה מאניק נשבעת
לא מבינה, אמרת לו להתעלם, אז הוא מתעלם, מקשיב לך.
בשביל מה כל משחקי תשומת הלב האלו.
תהיי ישרה ותגידי מה את רוצה, בלי ללכת סחור סחור.
בשביל מה כל משחקי תשומת הלב האלו.
תהיי ישרה ותגידי מה את רוצה, בלי ללכת סחור סחור.
וואי אני שונא את המשחקים האלה שבנות עושות ולרוב אני לא כ"כ מבין אותם
אנונימי
לא כזה נורא, בקטנה. בנים לא ממש מבינים רמזים גם ככה...
וואי אמלה הייתי חוסמת אותו חצוף
בנים לא מבינים במשחקי צומי שלנו. אי אפשר לעשות להם דברים כאלו צריכים להיות ישירים איתם..
באותו הנושא: