2 תשובות
זה לא יכול להעיד על משהו טוב, בעיקר אם הכלבה שמחה מטבעה.
זנב בין הרגליים יכול להביע על פחד, אולי היא לא מרגישה טוב.
תפנו לוטרינר, כמה שיותר מהר.
זנב בין הרגליים הוא הסימן הכי מובהק לפחד, חוסר בטחון או סבל, יאוש.
בידקי אצל הוטרינר, אם יש בעייה רפואית, כאב כלשהו.
ותחשבי האם יש שינוי בבית. האם מישהו שאוהבת, עזב את הבית, או נסע לתקופה, האם יש מישהו בבית שכועס עליה ומראה את זה, האם היא לבד יותר מדי שעות בבית. יתכן שנכנסה לדיכאון.
בכל מקרה, אל תזניחי, טפלי בה, עד להחלמה מלאה.
בהצלחה.
באותו הנושא: