2 תשובות
קודם כל, אם המספר שלך לא מעל שתיים וחצי ככה, אז זה לא סוף העולם.
דבר שני, תנסי להיזכר בכל המקומות האפשריים שיכול להיות שהנחת אותן שם.
אם עדיין לא מצאת, תקני חדשות ובטוח תמצאי את הישנות לאחר כמה ימים;)
חח יאלה, בהצלחה!
O_o
אולי איבדת אותם בבית ספר אצל חברה אולי הם בתיק תעביר על כל היום שלך מההתחלה ותחשבי באיזה מקום כבר לא היית איתם ותנסי לחשוב איפה אתיכולה לשים אותם זה יכול להיות במקום היכ הזוי בועלם.. פעם הטלפון שלי נאבד ואז אחרי שבוע מצאתי אותו במקרר כי התקשרתי אליו והמקרר רטט והוא לא נהרס אלא רק התמלאה לו הבטריה:)
באותו הנושא: