התחברות
הרשמה
הייתי בקטע עם מישהו ניתקנו קשר והוא הוריד לחברה הכי טובה שלי עוקב
יש מצב זה בגלל משהו או שסתם לא בא לו לעקוב אחרייה יותר?
16 ביולי 2017, 00:38
Instagram
אינסטגרם
חברה
2 תשובות
אולי סתם לא בא לו לעקוב אחריה יותר
ח
חובה לבחור כינוי
אני חושבת שזה סתם.
כי אם זה לא היה סתם הוא היה מוריד לך עוקב ולא לה
A
Agatsuma Soubi
באותו הנושא:
הייתי בקטע עם מישהו פתאום גיליתי שהוא נוצרי מה אני עושה?
הייתי עם מישהו בקטע ואז פתאום הוא אמר לי שהוא רוצה רק לעשות אותי ושאנחנו לא מתאימים מה לעשות?
רוצה לשלוח הודעה לאקסית שלא הייתי בקשר איתה המון זמן כי התגעגעתי, לדיבורים שלנו שווה את זה? מאז הפרידה אנחנו ניתקנו קשר
הייתי בקטע עם מישהו הוא שיחק בי ובגד בי ועכשיו הוא ממשיך לדבר איתי למה?
אם אני בקטע עם מישהו והוא זרם עם מישהי שהתחילה איתו באינסטגרם זה בגידה?
חבר שלי חסם אותי באינסטגרם כי ניתקנו קשר, אחרי כמה חודשים הוא פתח את החסימה ואז חסם שוב, ועכשיו הוא פתח שוב, מה זה אומר
הייתי בשמירה אז איזה כלוא אומר לי "אם הייתי יכול הייתי עולה להעביר לך את השמירה בכיף" הוא בקטע שלי?
אני וחבר שלי ניתקנו קשר והוא חסם אותי לא דיברנו תקופה של כמה חודשים, בזמן האחרון אני שמה לב שהוא מוריד את החסימה
הייתי בקטע עם מישהו...
אני יודעת שהקראש שלי בקטע שלי אתמול הייתי במסיבה והוא ראה אותי רוקדת עם מישהו הוא נעלב אבל אנחנו לא ביחד אז למה?
הייתי עם מישהו בקטע ( רק התנשקנו) ועכשיו הוא לא שולח לי הודעות יותר.. אני שלחתי לו היי וזה אבל השיחות היו ממש קצרות ו