4 תשובות
עשי משהו שיעודד אותך
זה לא בלי סיבה.
או שאת במצב הכחשה,
או שאת צריכה תשומת לב (שזה לא משהו רע, פשוט לכי לבן אדם שאת צריכה ממנו תשומת לב ותבקשי).
או שאת מרגישה בודדה (חברים, משפחה, כללי)..
מוזמנת לדבר איתי 3>
נראה שאת צריכה לבצע איזה שינוי בחיים שלך
קודם כל כמשהו די בסיסי ---לדעת להוקיר ולהעריך ולהודות על הדברים הטובים בחיים שלך (שלא מובן מאליו שיש לך אותם)
בהמשך, לחפש דברים קצת עם יותר משמעות בחיים ולמלא את הזמן שלך כמה שיותר בגיוון, כולל פגישות עם חברים וחברות
גם ספורט יעשה לך תפנית בחיים, כמו גם אכילה בריאה ויוגה כדרך חיים
בדרך כלל ממולץ ללכת לפיסולוג שידבר איתך קצת ואולי את תביני בעצמך למה את במצבך... דיכאון זה דבר לא נעים (מידע אישי) וגם אני ממליצה לדבר עם פסיכולוג, אתה מרגיש כאילו זה כלום אבל אחר כך אתה מבין שמשהו השתנה לטובה אחרי הטיפול...
יכול להיות שהמצב יעבור גם לבד, את רק צריכה לנסות "למצוא את עצמך מחדש"
מקווה שעזרתי
באותו הנושא: