32 תשובות
תלוי למה הוא נכנס. אם הוא היה אונס בחורה, בחיים לא הייתי מעיזה לדבר אליו בכלל.
אם אני אוהבת אותו אני חושבת שכן
זה תאמת די תלוי בסיבה שהוא נכנס
אם קודם הלח היה טוב בינינו, כן. בוודאי שהייתי מחכה.
*אבל* זה תלוי על מה נכנס, נגיד אונס- בחיים לא!
תלוי בסיבה שהוא נכנס אבל רוב הסיכויים שלא
ברור
תלוי בכ"כ הרבה דברים.
תלוי למה הוא נכנס.
אבל אני ספציפית חושבת שלא הייתי מחכה, גם אם הייתי אוהבת אותו כביכול.
הוא נכנס לכלא בגלל סיבה ולא סתם. וגם אנחנו רק שנה וחצי ביחד.
זה תלוי למה הוא נכנס.
תלוי למה
שואל השאלה:
השתמש בסמים קלים עם חבר שלו בזמן שחבר שלו קטין והוא לא, ולכן זה נחשב הדרת קטין לסם
אנונימית
הוא עשה סמים קלים עם חבר שלו ונכנס לשנה לכלא..?
אנונימית
שואל השאלה:
כשמישהו שיש לו מעל 18 ומישהו שיש לו מתחת ל18 מעשנים ביחד, וזה שיש לו מעל 18 הוא זה שהביא איתו את הסמים, זה נחשב הדרת קטין לסם, כביכול הוא "דרדר" את הקטין כי הקטין כביכול קל להשפעה... כשבתכלס הם היו ביחד באותה כיתה ויש בניהם כולה שנה הפרש
אנונימית
איזה רעים, שמעי הוא לא עשה מעשה נורא ממש שלא יעשה
נכון זה לא היה בסדר שעשן מלכתחילה וזה לא פייר גם כולה הפרש של שנה ועל זה כלא לשנה?!
אני הייתי מחכה לו.
אני ממש לא רוצה חבר שלוקח סמים (אפילו אם הם קלים וזה מותר.) אז לא..
אנונימית
נו באמת, זה סמים קלים כמה שעות טשטוש קל והכל טוב.
יש כאלה שזה ממש טוב בשבילם, למשל כאלו בדיכאון עדיף שיהיו בהיי למשך זמן מאשר ימררו ויבכו
איזה סמים הם עשו?
ואני לא הייתי מחכה לו, בכל זאת הוא עושה סמים ואני לא אסתובב עם אנשים שעושים סמים..
יש המון השפעות רעות לסמים וזה מאוד ממכר.
אנונימית
הוא לא מסומם מושבע, יש הבדל בין סמים לסמים קלים.
אז כולה לקח מידי פעם כמה שאכטות מה הביג דיל
מי אמר את זה?
יש סיבה שיש חוק כזה, זה דופק לאנשים את המוח.
הסמים שמוכרים הנערים הם סמים מלאי חומרי ניקוי רעילים, הם לא משתמשים בו כמו שצריך, עושים מזה סחר..
זה נראה מאוד נפלא לעשות סמים עד שאין לך איך לברוח מזה.
אנונימית
היא, הוא לקח סמים *קלים*
היא לא אמרה איזה סמים, רק סמים קלים.
והיא לא אמרה שהם לקחו מידי פעם שאכטות..
אנונימית
נראה לך על פעם אחת שנה?
מובן מאליו שזה קרה מספר פעמים
נו אז זה אומר שהם עשו את זה כמה פעמים.. חח
אנונימית
ראיתי רק עכשיו, אבל ת'אמת? לא. זה שנה שהבן אדם שאת אוהבת לא יהיה שם עבורך וזה סתם כואב יותר. זה חיים שונים לחלוטין. במשך שנה את מתבגרת, עוברת דברים.
אנונימית
אם היה לי חבר והייתי מגלה שהוא לוקח סמים הייתי נפרדת ממנו עוד לפני שהיו עולים עליו והוא היה נכנס לכלא
שואל השאלה:
אז בואו נוציא את השיקול של הסמים מהפרק כי זה לא מפריע לי כי גם אני מעשנת חח
והכוונה זה לירוק/מריחואנה... ולא בקטע מתנשא אבל אנחנו לא מעשנים חרא חומר שהתעסקו בו עם חומרים כימיקלים... זה רפואי שמגיע ממישהו בעל מרשם
אנונימית
זה רפואי והוא נכנס לכלא
זה אומר שהוא לקח את זה בלי מרשם ואם לוקחים בלי מרשם למרות שזה רפואי זה עדיין נגד החוק
שואל השאלה:
אני מודעת לזה יקירה, פשוט מסבירה מה הסיבה בגללה הוא אמור להיכנס.
הוא לא רצח/אנס/פגע במישהו..
הקטע הוא שמלא אומרות שהיו נפרדות כי הוא עשה סמים, אז אני מסבירה שמבחינתי זה לא מה שמפריע.. לא מפריע לי שעישן, אלא הקטע שעכשיו שנה מערכת היחסים תהיה על השהייה
אנונימית
הוא כן פגע במישהו.. בקטין.
יש סיבה שיש חוק כזה, מוח שלא התפתח עד הסוף +סמים = אסון
אנונימית
נו, בקטין כולה שנה מתחתיו. שמעי חמודה הוא לא עשה מעשה נורא ממש
היה לו ביש מזל והוא נתפס. תחכי לו.
תלוי למה.
סמים זה מבחינתי תנאי לקשר. אם חבר שלי היה מעשן הייתי מעיפה אותו על טיל או שילך לגמילה.
ככה שאם הוא עישן למרות שביקשתי שיפסיק נפרדת.
אבל זה תלוי בהמון כי זה קשה להפסיק
במקום להתווכח על זה, שהיא תחליט אם היא רוצה לחכות לו או לא.. זה לא החיים שלנו.
רק אומרת שמישהו שעושה סמים עכשיו לא בטוח שיפסיק..
וגם כלא משנה המון בן אדם, במהלך השנה הזאת את תשתני ואולי תמצאי מישהו יותר טוב.
ורק שתדעי שאם את רוצה עתיד איתו אז זה דיי נדפק..
אנונימית