4 תשובות
אני לא הרגשתי באותו הרגע, אבל היו קצת כאבים (לא חזקים) בימים שלאחר מכן, בכל אופן זה לא כאב בלתי נסבל, וזה גם משתנה מאחד לאחד
כשאני עשיתי לא הרגשתי בכלל, זה היה ממש מוזר כי ציפיתי לפחות להרגיש את המחט, אבל כאב משתנה מאדם לאדם.
לכל אחד סיבולת כאב שונה...
למישהו זה יכול להיות ממש כואב
ולחלק זו פשוט עקיצה של יתוש
למישהו זה יכול להיות ממש כואב
ולחלק זו פשוט עקיצה של יתוש
עם מחט זה כואב רק כשעושים ואחרי זה זה בקושי כואב,
ועם אקדח זה ממש שנייה כואב ואחרי זה כואב איזה יום יומיים.
אבל זה גם תלוי בסיבולת כאב שלך.
-מקווה שעזרתי-
ועם אקדח זה ממש שנייה כואב ואחרי זה כואב איזה יום יומיים.
אבל זה גם תלוי בסיבולת כאב שלך.
-מקווה שעזרתי-
אנונימית