12 תשובות
+1
אני כמוך חחח ממש אוהבת את הבגדים החורפיים שלי ואוהבת להתקרבל בפוך
את הנשמה התאומה שלי :) (שמח לעזור)
אני מתה על החורף
אבל תמיד בחורף- אחרי שעובר החלק המדהים שיורד טיפות וכל קריר והבגדים לבית ספר מושלמים (!)
אני מתגעגעת למכנסיים קצרים, ים בריכה, חולצות בטן ולחום כזה (אני תמיד שוכחת שחום אימים ואני לא מוציאה את האצבע מחוץ לבית כדי לא להתאדות!
כשחורף- בא לי קיץ
כשקיץ- בא לי חורף
אבל תמיד בחורף- אחרי שעובר החלק המדהים שיורד טיפות וכל קריר והבגדים לבית ספר מושלמים (!)
אני מתגעגעת למכנסיים קצרים, ים בריכה, חולצות בטן ולחום כזה (אני תמיד שוכחת שחום אימים ואני לא מוציאה את האצבע מחוץ לבית כדי לא להתאדות!
כשחורף- בא לי קיץ
כשקיץ- בא לי חורף
שואל השאלה:
תאמת אני אף פעם לא אהבתי קיץ
חם ומגעיל ואני אישית לא מתה להסתובב עם קצר תמיד מהסיבה שזה פשוט לא נוח לי מרגישה יותר חם ככה ועזבי את זה שאני נראית כמו תפוח אדמה בקצר
פשוט בחורף מעילים צעיפים מגפיים זה פשוט מושלם
תאמת אני אף פעם לא אהבתי קיץ
חם ומגעיל ואני אישית לא מתה להסתובב עם קצר תמיד מהסיבה שזה פשוט לא נוח לי מרגישה יותר חם ככה ועזבי את זה שאני נראית כמו תפוח אדמה בקצר
פשוט בחורף מעילים צעיפים מגפיים זה פשוט מושלם
אנונימית
אני לגמרי!
כל כך אני, שונאת קיץ!
גם אני!
אני כל כך שונאת את הקיץ ואת כל החום והלחות הזאת.
בא לי כבר חורף
אני כל כך שונאת את הקיץ ואת כל החום והלחות הזאת.
בא לי כבר חורף
גם אני
חורף זה העונה האהובה עלי
והבגד האהובה עלי זה סוודר
מתגעגעת לגשם כל כך
שונאת קיץ וחום אי אפשר לסבול את זה
חורף זה העונה האהובה עלי
והבגד האהובה עלי זה סוודר
מתגעגעת לגשם כל כך
שונאת קיץ וחום אי אפשר לסבול את זה
יואוו עכשיו דיברתי על זה אם חברה שלי אני אוהבת חורף בא לי חורף הבגדים יותר יפים ונוחים
לי מאוד קר בחורף, זה או להתלבש יפה מבחינתי או להתלבש חם. חולצה ארוכה, סוודר ומעיל לא מספיק. ואיזה עוד שכבות אפשר לשים בלי להרוס את הלוק היפה? (אם למישהי יש הצעה.. אשמח לשמוע.)
אז אני פשוט מסתובבת בחורף עם חולצה ארוכה, שלושים פוטרים/פליזים ומעיל..
אז אני פשוט מסתובבת בחורף עם חולצה ארוכה, שלושים פוטרים/פליזים ומעיל..
חוק העונות:
בקיץ אנחנו רוצים להוריד אבל אין מה להוריד
בחורף אנחנו רוצים ללבוש *ויש* מה ללבוש (פשוט צריך להיתארגן בספטמבר עם מעילים וצעיפים וכובעים עם פונפונים..)
בקיץ אנחנו רוצים להוריד אבל אין מה להוריד
בחורף אנחנו רוצים ללבוש *ויש* מה ללבוש (פשוט צריך להיתארגן בספטמבר עם מעילים וצעיפים וכובעים עם פונפונים..)