5 תשובות
שום דבר. לדמעות יש את הכוח להקל. זאת לא באמת רק קלישאה. זה תקין.
זה בסדר. גם אני אוהבת לבכות, זה משחרר.
שואל השאלה:
האמת שהשנה בכיתי המון כי שנים לא בכיתי, תמיד ראיתי בזה חולשה והשנה גל של רגשות יצא ממני ולפעמים יוצא שכל יומיים אני בוכה כאילו משלימה פערים עם השנים הקודמות.. וזאת ההרגשה הכי טובה שיש, להתעורר בבוקר אחרי לילה של בכי, בלילה אומנם ההרגשה היא חרא אבל בבוקר אני מרגישה משוחררת יותר ושלמה יותר..
אנונימית
זה בסדר לבכות
אני ממש מזדה איתך
לא הייתי בוכה אולי כמה פעמים בודדות אני מהבנות של השמחות אבל בזמן האחרון ( שנה ) אני נהית רגישה ברמות של את אומרת לי להיות בשקט אני נעלבת זה נשמע מטומתם אבל זה לא . וברור לבכות זה דבר משחרר
יש אנשים שממש רוצים לבכות ( ולהוציא את הכאב שלהם מהבעיה ) אבל הם לא מצליחים