12 תשובות
לא הגיוני, צריך פשוט להרוג אותו
ממש לא הגיוני!
לא צודק בכלל..
אבל זו שבועת הרופא, לטפל בכל מי שזקוק לטיפול ללא הבדל דת גזע ומין.
אבל זו שבועת הרופא, לטפל בכל מי שזקוק לטיפול ללא הבדל דת גזע ומין.
הגיוני רק בגלל שרופאים נשבעים לטפל בכל אדם בלי שום הבדלי דת גזע או מין בין אם זה מחבל פדופיל או סתם איש פשוט
אני לא בעד אני חושבת שצריך להשאיר כל מחבל למות ולעשות וידוי הריגה אבל ככה זה זה עצוב ומכעיס אבל זה לא ישתנה אנחנו עדינים גם מידי פה בישראל מדינות אחרות מזמן היינו מוציאים אותו להורג לפני
אני לא בעד אני חושבת שצריך להשאיר כל מחבל למות ולעשות וידוי הריגה אבל ככה זה זה עצוב ומכעיס אבל זה לא ישתנה אנחנו עדינים גם מידי פה בישראל מדינות אחרות מזמן היינו מוציאים אותו להורג לפני
אממ שבועת הרופאים אממ
שבועת הרופאים לא קשורה, בבית שהוא פרץ אליו שם היה צריך להרוג אותו
לפי המדינה הזבל שלנו כן. ולא רק טיפול רפואי, אלא אצל הרופאים הכי בכירים, בכל זאת, שהמחבל האומלל ינצל ב100%
ממש לא. צריך להרוג אותו
מה שלא קורה בחול
בגלל זה שונאת את הממשל
בגלל זה שונאת את הממשל
כן
חוק רופאים
חייב לטפל בבן אדם בלי קשר לדת גזע מין לאום והמעשים שעשה
ואני תומכת בכך לא משנה מה
חוק רופאים
חייב לטפל בבן אדם בלי קשר לדת גזע מין לאום והמעשים שעשה
ואני תומכת בכך לא משנה מה
אנונימית
זה לא חוק רופאים, זה חוק
הממשל. בחול גם יש את זה אבל
אם לא היו מזמינים אותם הם לא מטפלים
הממשל. בחול גם יש את זה אבל
אם לא היו מזמינים אותם הם לא מטפלים
ואל תשכחו שהטיפול של המחבלים הוא על חשבונינו