22 תשובות
לא מתחבר לאישיות של אנג'ל ואת אנה לא ראיתי אותה מדברת ואני לא אוהב גוף כזה רזה... אז לאף אחת. סליחה אם פגעתי במישהי.
לאנה אין גוף יפה לדעתי. רזה מידי, אין מה לתפוס. והיא גם לא יפה לפי דעתי.
ואנגל מאוד יפה לדעתי, ויש לה גוף פצצה
אנונימי
^אנג'ל רחוקה מלהיות יפה, בלי להעליב.
אבל יש לה גוף יותר יפה מלאנה לדעתי
חח דווקא לדעתי אנג'ל אחת היפות
בול הטעם שלי
אנונימי
כל כך אנה. אנה הרבה יותר יפה.
אוקיי, אז אנה רזה והיא בטח בתת משקל, כנראה שזה מבנה הגוף שלה אז אני לא רואה בזה בעיה...
אבל היא חטובה, יש לה ישבן קטן יפה, וציצי קטן, והפנים שלה מהפנטות. אז אנה לוקחת מבחינתי.
אנונימי
אף אחת, שתייהן רזות מדיי ואני לא מעודדת אנשים להיות בתת משקל.
אנגל
הכי סקסי שיש במה לתפוס
זה לא מושך רזון מוגזם
אנונימי
איפה האקונומיקה שלי?

מה קשור לעודד תת משקל?
את מודעת לזה שיש בנות שנולדו רזות בתת משקל נכון? אף אחת לא בחרה להיות כזאת. זה כמו שתגידי שגוף שמן זה יפה ואז אני אגיד שאת מעודדת עודף משקל.

אגב בדוק כל המגיבות שאמרו אנג'ל אלה בטח בנות שמגיבות מאנונימי שנותנות מינוסים לכל מי שאמר אנה.
אנונימית
אין דבר כזה "נולדו ככה" הן תמיד יכולות לאכול יותר או פחות והגוף שלהן יתאים את עצמו לאותה צורה, לדעתי זה נוראי ומכוער.
תגידי לי את מטומטמת? אני בחורה רזה מטבעי, הלכתי לרופאה וביקשתי תפריט השמנה כדי לעלות למשקל תקין, זה לא עזר. הרופאה אמרה שזה מבנה הגוף שלי ואני לא יכולה לשנות אותו.
תתפלאי, יש הרבה בנות שנולדו ככה ולא משנה כמה הן אוכלות הן לא משמינות.
אנונימית
למה זה בסדר להגיד שגוף רזה זה נורא מכוער ולהגיד את אותו הדבר על גוף שמן זה לא בסדר?
אנונימית
אנג'ל כל כך.
אנג'ל אם צריך לבחור, לאנה אין בשר בגוף רק עור באצמות. לדעתי גוף כזה לא יפה ולא אידאלי
אנג'ל
אנונימי
אנגל
אנג'ל, יש לה מבנה גוף אגסי וחטוב והיא פצצה
אנונימית