3 תשובות
את בסדר, קנאה זה רגש טבעי.
את הכי בסדר שיש. גם אני הרגשתי את זה לא מזמן עד שהחברה הכי טובה שלי הפסיקה איתו את הקשר.. אני חושבת שאת צריכה להבין שכל אחד והזמן שלו. יהיה לך חבר מושלם וחתיך אני בטוחה.. את פשוט צריכה להבין שיכול להיות שעוד מעט היא תיפרד ממנו והיא תבכה ואז לא ממש תקנאי בה ותביני שאולי זה לטובה שזה לא קרה לך... הכול בסדר.
אנונימית
כולנו מקנאים וחושקים בדברים שאין להם, זה טבעי לחלוטין.
את פשוט צריכה לקבל את החבר של חברה שלך ולהבין שבשלב מסוים גם את תמצאי חבר שתאהבי.
אומנם לא עכשיו אבל את עוד תמצאי את האהבה שלך. אולי גם לא בתור נערה, אבל כשתצאי לחיים הבוגרים בהחלט.
כרגע תפרגני לחברה שלך על כך שהיא מצאה אהבה, ואני לא חושבת שהחבר שלה יבוא על חשבון החברות שלכן. אם כן ספרי לה איך את מרגישה ואני בטוחה שהיא תבין.
את פשוט צריכה לקבל את החבר של חברה שלך ולהבין שבשלב מסוים גם את תמצאי חבר שתאהבי.
אומנם לא עכשיו אבל את עוד תמצאי את האהבה שלך. אולי גם לא בתור נערה, אבל כשתצאי לחיים הבוגרים בהחלט.
כרגע תפרגני לחברה שלך על כך שהיא מצאה אהבה, ואני לא חושבת שהחבר שלה יבוא על חשבון החברות שלכן. אם כן ספרי לה איך את מרגישה ואני בטוחה שהיא תבין.
באותו הנושא: