11 תשובות
לדעתי לא
זה חרוש
ואני לא כל כך אוהבת
ואני לא כל כך אוהבת
לדעתי זה ממש יפה.. בכל אופן לי יש שלוש זוגות אחד כחול אחד שחור ואחד תכלת:)
אם את אוהבת פשוט תקני ותלבשי שימי פס על מה שחושבים:)
אם את אוהבת פשוט תקני ותלבשי שימי פס על מה שחושבים:)
cool girl היא שאלה בגלל שהיא רוצה לדעת מה חושבים על זה אז שימי פס זה לא במקום
אנונימית
כן, הכי יפה זה לבן מלא
כן, מחמיאות בטירוף
תלוי למי
כן אבל חרוש
אני אוהבת יותר nmd אולטרה בוסט ייזי..
בנייק יש גם יפים אייר מקס אייר פורס גורדן..
אני אוהבת יותר nmd אולטרה בוסט ייזי..
בנייק יש גם יפים אייר מקס אייר פורס גורדן..
לא
יותר אהבתי את הסטן סמיית
יותר אהבתי את הסטן סמיית
כן מאוד
לא, חרוש ומאוס
באותו הנושא: