5 תשובות
עוד בקבוקון סידן
זה מחזק את מערכת החיסון של הגוף אז זה בריא^
שום דבר לא בריא אבל אם לא ננצל נכון תחיים נמות..
יש בזה ויטמינים לפי מה שאני יודעת וזה בריא. וכמובן שזה בסדר גמור, אפילו מומלץ.
באותו הנושא: