5 תשובות
נורמלי, כשהקראש שלי מדברת איתי אני יותר מדי בעננים מאושר, זה נותן לי יותר מדי מרץ.
ברור שזה נורמלי! זה היה נשםר גם לי את היום כי אני ועוד הרבה נקבות אחרות לא מדברות עם הקראש בכלל...
לא היה לי קראש כבר שנה, לעזאזל גרמת לי להתגעגע להתלהבות הזו מכל דבר.
וכן זה הגיוני, בהצלחה.
לגמרי, במקומך הייתי גם ממש מאושרת
איזה כיף לך עאעאעאעא