2 תשובות
מצחיק שאתה קורא לעצמך הנוראמלי היחיד באתר.
בכל מקרה בואו נקנה לסימבה מתנה!
שיהיה לך בכיף (?)
אני לא ממש מבינה מה מרגש ביום אריה אבל בסדר חח