2 תשובות
מצחיק שאתה קורא לעצמך הנוראמלי היחיד באתר.
בכל מקרה בואו נקנה לסימבה מתנה!
בכל מקרה בואו נקנה לסימבה מתנה!
שיהיה לך בכיף (?)
אני לא ממש מבינה מה מרגש ביום אריה אבל בסדר חח
אני לא ממש מבינה מה מרגש ביום אריה אבל בסדר חח
באותו הנושא: