2 תשובות
זה לא מסוכן זה כמו לרכוב על אופניים אין בזה שום סיכון... ואני בטוחה שיש אפשרות להנמיך או להגביה את הכיסא...
דווקא בשיעור זה לא מסוכן כי יש מדריכה שתעזור לך