התחברות
הרשמה
התאהבתי בחבר שלי ואני לא יודע איך להגיד לו
הוא פשוט מושלם !!
התאהבתי בו אבל הוא לא הומו, אני לא יודע איך הוא יקבל את זה ואם זה יפחיד אותו או לא יודע מה
איך אומרים לו דבר כזה?
5 באוגוסט 2017, 23:27
אהבות נעורים
להטב
תשובה אחת
אני חושבת שעדיף שלא תגיד לו במידה והוא לא הומו.
זה סתם יהרוס לכם את הקשר וייצור מתח בניכם.
N
Nortriptyline