התחברות
הרשמה
מתי כבר חושך לגמרי ואין טיפת אור?
8 באוגוסט 2017, 17:47
לילה
אור
2 תשובות
20:20 בערך.
N
Nortriptyline
נראלי שבסביבות 20:00 כבר די חשוך
A
Auoli7R3
באותו הנושא:
איך אתם אוהבים לישון עם חושך או עם אור?
בנות, אתן מעדיפות גבר מגולח לגמרי/זיפים/קצר/טיפה יותר מקצר?
מה לדעתכם יותר יפה לבנות כרס קטנה או בטן שטוחה לגמרי בלי טיפת שומן?
למה מנשנש פירה בחושך ומקלף אבוקדו בחושך זה קללות להומו?
מה אתם חושבים על המשפט הזה: ילדים בחושך עושים בלגן, בלגן בחושך עושה ילדים...?
אתן מעדיפות מישהו ממש גאון אבל טיפה מוזר (באמת טיפה) או מישהו חכם יחסית ונורמלי לגמרי?
אם בן אדם ללא חוש שמיעה הוא חירש אחד ללא חוש ראייה הוא עיוור, ללא חוש ריח זה תתרן אז איך קוראים למישהו ללא חוש מישוש?
איך זה יכול להיות שתינוק זו יצירה מושלמת וכל טמבל יכול לעשות את זה בחושך?
איך משחקים במשחק "סבתא חושך "?
חושך לדגי זהב - האם דגי זהב אוהבים חושך?
למה אי אפשר לראות גופים הנמצאים בחושך?