20 תשובות
כן תמיד אומרים לי שהכירו אותי חשבו שאני סנובית
וואו כל כך מזדהה
חח כן
תמיד חושבים שאני סנובית ופרחה לא מבינה תקטע של הרושם הראשוני הזה
כל הזמן.
אוי כול כך!
אחרי זמן שמכירים כבר חברים ופחות מתביישים אז תמיד אומרים לי חשבתי שאת סנובית כזאת
כל הזמן
חחח כן אבל אני לא ביישנית, בתחילת כיתה ז הייתי ממש ביישנית הייתי מדברת עם ידידים שלי רק בוואטסאפ וכשהם היו קוראים לי בבית ספר הייתי מסתתרת או לא עונה להם מרוב שהתביישתי חחח וכולם חשבו שאני סנובית... עכשיו אני לא ביישנית בכלל ועדיין אומרים לי אנשים שמכירים אותי רק מעכשיו שאני נראית סנובית ושהם חשבו שאני סנובית וזה
יואו כן. בגלל הביישנות הזאת ירדתי מרמת המקובלות: (
(עולה לח)
קרהלי השנה בכיתה ז
קרה לי._.
ואוו כמה אני מזדהה עם זה אוקיי*-*
רק בסוף השנה הזו (כיתה ח) התחלתי להיפתח *קצת* וכולם הבינו שאני לא סנובית ואפילו ההפך אז יאיי*-*
חח כן, חברה שלי אמרה ללי שבהתחלה היא חשבה שאני סנובית xd
וואו זה סיפור חיי, ואז כשמתחברים לשמוע:" וואי בהתחלה הייתי בטוחה שאת מה זה סנובית"
לי קורה שאני כן יוצרת קשר עם אנשים ואומרת שטויות ומבינה שהיה עדיף שלא הייתי אומרת כלום.. ^~^
כל חיי
חחח כן
בכיתה ט' חברה שלי ניסתה לפתח איתי שיחות והייתי עונה ב"כן" או "לא" שקטים כאלו
אבל אחכ כבר הרגשתי יותר בנוח ואנחנו צוחקות על זה עד עכשיו
ותמיד הרושם שלי עלי הוא סנובית בגלל שאני שקטה בהתחלה אבל מתרגלים
כן חחח כל הזמן אמרו לי שבהתחלה שפגשו אותי חשבו שאני סנובית