3 תשובות
תכתבי לה שזה לא היה יפה ותמשיחי אלה
אתה אומר שהיא נפרדה ממך לפני יומיים..
מה הייתה הסיבה למה ואיך? תפרט ואז נוכל לעזור לך
מה הייתה הסיבה למה ואיך? תפרט ואז נוכל לעזור לך
אנחנו לא יודעים את הסיבה ומה כל הסיפור אז לא נוכל לנסח לך את כל ההודעה אבל המסר הכללי הוא
שזוגות צעירים 99% נפרדים בסופו של דבר
זאת אומרת שבנים יבואו וילכו אבל חברות טובות זה לכל החיים ושתזכור את זה כי אולי פתאום יהיה איזה ילד שהיא תתאהב בוא ותלך איתו ותוותר עליך אבל מה יקרה כשילד הזה יחליט להתנתק ממנה? מי יודע אם את עדיין תהיי שם בשבילה וזה מה שהיא צריכה להבין
שזוגות צעירים 99% נפרדים בסופו של דבר
זאת אומרת שבנים יבואו וילכו אבל חברות טובות זה לכל החיים ושתזכור את זה כי אולי פתאום יהיה איזה ילד שהיא תתאהב בוא ותלך איתו ותוותר עליך אבל מה יקרה כשילד הזה יחליט להתנתק ממנה? מי יודע אם את עדיין תהיי שם בשבילה וזה מה שהיא צריכה להבין
אנונימית
באותו הנושא: