9 תשובות
כלום, זה רק חודש.
שוקולדים יפים, דובי, אם זה חודש אתם בטח לא ממש מכירים אחד את השני חברים קטלק
אבל אם את יודעת מה אוהב תקני לו משהו מיוחד שישמור
אבל אם את יודעת מה אוהב תקני לו משהו מיוחד שישמור
^^ נכון, זה רק חודש ואין צורך
בחצי שנה כן,
בחצי שנה כן,
כלום זה סהכ חודש
כלום.
אשאל אותו מה הוא רוצה ואקנה לו את זה + בלוני הליום ודובי חחח
את יכולה לקנות איזה שוקולד יפה וזהו
שואל השאלה:
אנחנו מכירים כמעט שנה ונהיינן זוג לא מזמן ואני כן רוצה לקנות משהו בחודש זה חודש ראשון ביחד וזה
אנחנו מכירים כמעט שנה ונהיינן זוג לא מזמן ואני כן רוצה לקנות משהו בחודש זה חודש ראשון ביחד וזה
אנונימית
אולי איזה שוקולד
באותו הנושא: