9 תשובות
לא
לא
כן, בזמן הזה תשקיעי בלימודים
בכלל לא. אני בן 18 ורוצה ללמוד משחק! ומה שעשיתי בנושא הזה
היה מופע סיום שאני התחלתי אותו והייתי שחקן ראשי
היה מופע סיום שאני התחלתי אותו והייתי שחקן ראשי
ממש לא, אבל הייתי ממליצה לך להשקיע בלימודים. אם יש לך זמן פנוי אז כן הייתי ממליצה לםךך ללמוד משחק לאט לאט.
אף פעם לא מאוחר
אני התחלתי שנה שעברה.
בתקופה הקצרה הזו הספקתי להכין הצגת סיום שנה שכתבתי, ביימתי, ליהקתי ושיחקתי בה.
אז אל תדאגי זה לא מאוחר מדי
בתקופה הקצרה הזו הספקתי להכין הצגת סיום שנה שכתבתי, ביימתי, ליהקתי ושיחקתי בה.
אז אל תדאגי זה לא מאוחר מדי
אנונימית
באותו הנושא: