התחברות
הרשמה
למה בנים מנסים להצחיק בנות והם יורדים על חברים שלהם לידן?
17 באוגוסט 2017, 14:45
אופי
גברים
היכרויות
2 תשובות
שמעי בדרך כלל הבנים לא מתייכסים לבחורה שהם עם חבריםשלהם אז לאדעת
אנונימית
תאמת שלכי תביני בנים אסל אולי כדי להצחיק אותה וכאלה
כ
כלאחדמיוחד