9 תשובות
גם וגם וגם לבד.
לא זה ולא זה.
הולכת לבד.
גם וגם.
עכשיו יותר עם חברים, אבל כשהייתי קטנה הלכתי מלא עם המשפחה.
רק עם חבר אחד.
אנונימי
לא זה ולא זה.
אני שונא ים.
גם וגם, אבל לרוב אני לא הולכת איתם כי אני לא אוהבת את הים
גם וגם, אבל לא לים, לכינרת חח
גם וגם