6 תשובות
סוקה בלאט טופאיה
אנונימית
חחח עכשיו 4 אל תלכי לישון בכלל תישני במטוס
זה נטו התרגשות ולחץ. תנסי להירגע.. שימי לך סרט ותשכבי על הספה
אז אל תלכי לישון... את בכל מקרה לא תירדמי... מקסימום תשני בטיסה.. כבר 4
יואו גם אני בדיוק אותו הדבר משתתפת בשאלתך :)
עצה שלי עובד עלי מאז שאני קטנה חלב עם דבש זה נשמע דבילי אבל זה באמת עוזר
אם את במיטה אז אולי תצאי ממנה תעסיקי את עצמך ותחזרי אחרי כמה דקות לנסות לישון שוב