5 תשובות
היא הייתה חלק מהחיים שלך אין מה לעשות... אם את נתקפת געגועים פשוט תיזכרי על זה שהיא עשתה לך רע ושאת לא רוצה אותה בחיים שלך יותר.
את פשוט מרגישה בחסרונה
אם היא החברה היחידה שלך, או הכי טובה שלך, אז אולי את מפחדת שתישארי לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני שונאת אותה.
אנונימית
כי את מתגעגעת אליה?
באותו הנושא: