2 תשובות
אני עצמאית... לדעתי זה עדיף
פסיכולוגים מרוויחים דיי הרבה, לאלה שיש קליניקה פרטית יכולים להגיע ל300-400 שקל בשעה של טיפול.
אלה שעובדים דרך קופות חולים זה כבר עניין אחר, אצלם השכר מחושב אחרת.
אין כל כך הרבה פסיכולוגים, הביקוש הוא אמנם מאוד גבוהה אבל יש הרבה שנות לימוד ושכר לימודים הוא לא זול.