4 תשובות
לא מרגישה טוב/בייביסיטר/עבודת קיץ
אני שומרת על אחותי היום סורי
שאת נפגשת עם חברה או משהו
תגידי לו שאת לא יכולה, שאת לא מרגישה טוב
באותו הנושא: