17 תשובות
אתה לא נראה לי תאכל אותה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע...
אנונימית
אז אתה בבעיה
אנונימית
שואל השאלה:
אוי: (
אז איך לפתור את הבעיה הזו?
אנונימית
לא לאכול אותה. סתם לא פשוט תרגיע you know
אנונימית
חחח דה פאק
פשוט תפסיק לעשות את זה כדי שזה לא ידרדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש מואהב אני כל כך אוהב אותה אני לא יכול שלא להפסיק לגעת בה ואני פשוט רוצה לתת לה חיבוק ולמחוץ אותה לפעמיןם אני באמת מרגיש כל כך אהבה וכמה שהיא חמודה שפשוט לאכול אותה אין מהממת פשוט השלמות שאין דברים כאלה ואני מפחד שאפגע בה!
אנונימי
שואל השאלה:
זה קשה להפסיק אתם לא מבינים כמה זה קשה היא פשוט משלמת שאני לא יכול להפסיק אני כל הזמן חושב עליה וכל הלילה מדמין איך אני רץ להביא לה חיבוק גדול ונשיקה אין אין אני מואהב ברמות על חלל!
אנונימי
למה אתה צריך להיות דביקי יותר מדי?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מאוהב יותר מידי:)
אנונימי
אוי ויי
אנונימית
אם אתה כל כך מאוהב, אתה לא תאכל אותה.

לול, בהצלחה
אל תדאג, פשוט תהיה עדין כשאתה נושך ועושה היקי, ותפחית את התדירות שאתה עושה את אלה. תחבק ותנשק אותה יותר וככה היא תצא מסכנת חיים. אתה לא תהפוך לקניבל כי אתה לא באמת ליטרלי תרצה לאכול אותה, תחשוב בהגיון
יואו אתה לא מבין, פעם חבר שלי נתן לי ביס בטעות, עכשיו יש לי צלקת והוא קניבל, אבל זה לא צריך להפחיד אותך! xoxo gossip girl
אנונימית
שואל השאלה:
חחחnחחח^
אנונימי
אתה מנייאק אתה יודע?
גם אני כמוך ולי אין אף אחת שתסכים שאני אעשה לה דבר כזה ):
אז אתה עוד מתלונן?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח פיפי
אנונימי
באותו הנושא: