התחברות הרשמה

באפיליקציה הזאת_סרחה אם אני לא טועה שאםשר לרשום דברים מאנונימי באינסטגרם..

אין מצב שאם אני יכתוב משהו יראו שזאת אני ..?
30 באוגוסט 2017, 19:45
אינסטגרםInstagramפרופילמשפטיםמשפט    
2 תשובות
אין מצב. אבל למה להיות בריונית?
K
Keyt
לא כי באנונימיות אבל אל תצאי רעה
N
Noona221
באותו הנושא:
גם לכם קורה שכמעט כל המורים טועים בשם שלכם
גיליתי שהרבה טועים בשאלה הזאת-רציתי לדעת מה אתם חושבים בלי להסתכל בתנ''ך/בגוגל מי אמר למי ''הרצחת וגם ירשת''?
למה אנשים לא מוכנים להודות שהם טועים?
שאלה לבנות - מי לדעתכן נראה יותר טוב כריסטיאנו רונאלדו או סרחיו ראמוס?
חברה אמרה לי שאליעזר בן יהודה בנה את בית המקדש נכון היא טועה?
נכון סרחיו ראמוס חתיך?
אני חושב שאתם טועים
מה זאת האפליקציה סרחה? חברה שלי דיברה איתי על זה וחשבתי שהיא התכוונה לזה שהיא מסריחה או משהו XD
איך אפשר לגלות מי כתב לי מה בסרחה?
בסרחה אנשים אחרים יכולים לראות את המייל שלי?
יש אפיליקציה שהיא כמו itube? אי אפשר להוריד itube וזה מחרפן