10 תשובות
אאוץ.. בהחלט לא נעים
אני חושבת שתהיה, תניחי קרח על האיזור
תלכי ושימי קרח דחוף.
שואל השאלה:
אני יושבת עם שלוק על הראש
אנונימית
שימי קרח ואלוורה, זה ממש גרוע.
תלוי במעלות שהבייביליס היו עליו. אם זה מתחת ל6, לא יהיה סימן של כוויה. אם מעל, ישאר לך אדום כזה, וזה אולי יתקלף.
חחח חחח אני מדמיינת את זה...
אממ תקשיבי יש מצב תהיה כוויה.. אבל מקסימום תשימי על זה קצת איפור..
אל תדאגי הכל טוב
שואל השאלה:
זה היה על 6 בדיוק
אנונימית
ממש לא לשים קרח!
לשטוף במים קרים זורמים.
זה כואב?
יש סימן כלשהו?
זה היה בטמפרטורה גבוהה?
מצב "6" יכול להיות שונה בסוגים שונים של בייביליס...
זה היה ממש חם?
אנונימית
שואל השאלה:
אילולי- אין סימן זה פשוט טיפה כואב
אנונימית- לא ממש זה היה על הכי נמוך יעני
אנונימית
טיפה כואב זה כבר טוב כי זה אומר שהכוויה לא רצינית ושהעצבים לא נפגעו.
(לא צריך טיפול רפואי)
תשטפי במים זורמים עד שהכאב יירגע ותשימי אלוורה.
לא קרח. ממש לא קרח.