6 תשובות
שואל השאלה:
לא יהיה לי חברים לעולם!
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו המורה טיפה צחקה: (
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אמורה לעשות אני רוצה לקבור את עצמיי
אנונימית
הם סתם דפוקים, כולם מפליצים, חבורה של צבועים למה את צריכה חברים כאלה בכלל? תגידי תודה שאת יודעת מה הפרצוף האמיתי שלה הם רדודים ולא שווה לדבר איתם בכלל
תפני את הזמן של בשביל אנשים שבאמת שווים את זה
קרה - עבר, זהו, גם אם ימשיכו להציק זה ייפסק מתישהו ואם לא, תדווחי
אנונימית
זה תלוי, זה הגיוני שיצחקו על הסיטואציה כי זה היה פתאומי ודי מצחיק תודי שאם זה היה קורה לילד אחר גם את היית צוחקת, אבל אם הם ימשיכו לצחוק עליך בגלל זה ולא רק מהסיטואציה שכבר הייתה אז תגידי להם שכולם מפליצים וזה שהם צוחקים על שיחרור גזים טבעי של הגוף, אז הם ילדותים רצח ואידיוטים ומתנהגים כמו ילדים בכיתה א' שצוחקים מהמילה סקס
באיזה כתה את