3 תשובות
הבעיה שהחברה הכי טובה שלי לא רוצה לדבר איתה, על זה.
קודם כל כדאי לדבר עם החברה הטובה שלך, כי היא לפני הכל! וכן ברור שתדברי עם החברה שאמרה את זה תגידי לה שזה לא היה בכלל במקום ושהיא אפילו העמידה אותך במצב לא נעים בכלל!
כן די כדי לך לדבר איתה אבל בעדינות זה לא יפה איך שהיא דיברה גם אם זה בצחוק
באותו הנושא: