התחברות
הרשמה
מה יותר גדול: אטום חמצן או גרעין תא? תודה לעונים <3
4 בספטמבר 2017, 20:18
מדעים
כימיה
אטומים
אטום
שיעורי בית
תשובה אחת
גרעין התא הרבה יותר גדול כי את זה אפשר עוד לראות במיקרוסקופ ואטום אי אפשר לראות
!
!ta gueule
באותו הנושא:
מה יותר קטן- אטום חמצן או תא דם?
מה גדול יותר (מבחינת הנפח שהחלקיק תופס בחלל) גרעין האטום או אלקטרון?
גודל הכרומוזומים בגרעין התא - הכרומוזומים בגרעין התא הם גדולים?
מה הדירוג הנכון מהקטן לגדול? אטום-מולקולה-תא-יצור שלם תא-אטום-מולקולה-יצור שלם אטום-תא-מולקולה-יצורשלם מולקולה-תא-אטום-יצור שלם?
ביולוגיה: מה יותר גדול- גרעין התא או חלולית?
מדעים ציטופלסמה זה מולקולה או אטום חלקיק חמצן זה מולקולה או אטום?
כמה שאלות "גרעינים" מה יקרה אם אירן תשלים את פצצת הגרעין, (פצצת האטום) שלה מה יקרה במצב של מלחמה גרעינית ולישראל יש פצצת גרעין, (אטום)
בשלוש מולקולות של סוכר יש _______ אטומי פחמן,________אטומי מימן ו- _______אטומי חמצן
מדוע קל יותר להוסיף אלקטרונים לאטום מאשר לנתק פרוטונים מגרעין האטום כדי ליצור יוו שלילי?
הקשר בין אטומים של חמצן - איזה קשר יש בין שני אטומים של חמצן במולקולה O2?
אלקטרונים חופשיים נמשכים בכוחות חזקים או חלשים לגרעין האטום ולכן הם יכולים לנוע מאטום לאטום?