8 תשובות
במולאן 1 אהבתי שבהתחלה מולאן לא הצליחה לעשות את מה שהגברים עשו כמו שצריך, ולאחר כמה ניסיונות היא כן הצליחה והייתה טובה מהם אפילו.
אה וגם שהיא ושאנג נהיו זוג, כאלה מתוקים^-^
אה וגם שהיא ושאנג נהיו זוג, כאלה מתוקים^-^
סצנת הקרב בשלג - הסרט הראשון.
הסרט הראשון הסצנה עם הדב פנדה
אנונימית
הקטע של הפסטיבל בסרט 2 (שהחיילים מגלים שהנסיכות הן האהבות שלהם)
השיר אצלי תצאו גברים בסרט הראשון חח
אנונימי
הסרט הראשון, מתי שמולאן מצליחה לטפס על העמוד הגבוה שאף אחד לא הצליח לטפס עליו
וואו כן בת... השיר הזה "כי אצלי תצאו גברים" (באנגלית או בעברית) זה פשוט מהמם
באותו הנושא: