2 תשובות
יש את kit-i יש להם שירים יפים:)
אבל סקרימו ברוסית זה לא משהו, פעם גם אני חיפשתי חח
חח אני יודעת שזה שאלה ישנה אבל במקרה ראיתי אותה לא יודעת אם את עדיין צריכה אבל... זה סקרימו והלהקה רוסיה ודווקא סקרימו רוסי זה אחלה
וגם השני הם רוסים