2 תשובות
כמובן שיש דרך אחרת (:
אני עושה אותה כי לאבא שלי נמאס שאני משתמשת לו באשראי xdd
לכי לדואר ישראל תבקשי ויזה נטען בשח
זה עולה 20 שקלים את מטעינה כמה כסף שבאלך וזהו בתשלום את כותבת את המספר כרטיס
אני עושה אותה כי לאבא שלי נמאס שאני משתמשת לו באשראי xdd
לכי לדואר ישראל תבקשי ויזה נטען בשח
זה עולה 20 שקלים את מטעינה כמה כסף שבאלך וזהו בתשלום את כותבת את המספר כרטיס
תראי, איביי הוא טוב ושימושי אבל לא מאוד ידידותי לאזרחי ישראל:) בגלל חוקי יבוא ויצוא של דברים לארץ וקנייה של דברים.
שאת קונה תבררי קצת על המוניטין של המוכר ומה האחוזים שלו של ההצלחה ואל תקני דברים כמו גיטרות וכאלה גדולים. רק מגנים לאייפון ושטויות.
מקווה שעזרתי:) תהני:)
שאת קונה תבררי קצת על המוניטין של המוכר ומה האחוזים שלו של ההצלחה ואל תקני דברים כמו גיטרות וכאלה גדולים. רק מגנים לאייפון ושטויות.
מקווה שעזרתי:) תהני:)
באותו הנושא: