22 תשובות
מה שמצחיק שזו שאלה גזענית ואתה אפילו לא מבין את זה...
הבנו כבר שאתה מחפש אישה רובוט.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מודע לכך שזה גזעני אבל אני פשוט לא אוהב מרוקאיות.. אני לא מתחבר.. זה לא הופך אותי לאיזה אדם רשע

אני לא אומר שצריך להרוג מרוקאיות או לשלוח אותם לתאי גזים... אני פשוט רק לא חושב שאני מסוגל להיות ידיד של מישהי כזו בגלל הבדלים מנטליים
אבל אתה סתם מכליל, אין דבר כזה מרוקאיות יותר, כולן צבריות בדיוק כמוך.
שואל השאלה:
אני לא יודע
וצבר או ישראלימזה לאום.. לא מוצא
מהחוויה האישית שלי אירופאיות או אשכנזיות הן יותר נורמאליות (כולל חצי או רבע אשכנזיות)
צבר = ישראלי, אדם שנולד בישראל
מרוקאי = אדם שנולד במרוקו

זכותך להתחבר יותר לבחורות המגיעות ממשפחה אשכנזית, זה לא הופך אותך חלילה לאדם רע.
תהנה
אנונימי
השאלה היא למה אתה לא עובר כבר לפולין? למה למרוח את החיים? תסע לשם ותתחיל להנות מהחיים אם כך אתה חושב
אנונימי
תמשיך עם הרחמים העצמיים חח
אתה מתנהג כאילו לאף אחד לא קשה כולם החיים שלהם תותים גם לי לא קל אבל לא יושב ומרחם על עצמי חבל לי על האוויר שוב תחזור עם אותם שאלות של רחמים
אהה ואתה גזען מסרייח
למה שנענה לך בכלל? אני לא עונה לך!
אנונימי
הכרתי מספיק מרוקאיות שקטות.
ויש צעקניות בכל עדה.
זכותך המלאה.. לא כולנו מסכים אם כל אחד, וזה בסדר!
חבל שאתה מכליל ומדבר בצורה כה גזענית. אני מבינה למה אנשים מתרחקים ממך. ואם היא התגוננה זה כי ירדת עליה, מה אתה מצפה שהיא תשתוק? אתה חוצפן ברמות.
אנונימית
גם שתוקפים אותך אתה מתגונן ותוקף, כנראה אתה מרוקאי חחח
אתה לא אדם רע, זה בסדר, כל תדאג, זכותך לבחור בחורה מעלה מסויימת, ולא לרצות עדה אחרת, זכותך.
זכותו המלאה לבחור מה שבא לו אבל ללכלך על עדה שלמה זה ממש לא זכותו.
מה קורה אחשלי?
תקשיב מותר לך לעשות מה שאתה מרגיש ולאהוב איזה אנשים מאיזה עדות שאתה רוצה אבל תבין שלא כל המרוקאיות והמזרחיות צועקות עצבניות ותוקפניות וואלה יש גם רגועות ונחמדות ומאיפה לך לדעת שאין אירופיות או פולניות שהן לא צועקות ולא עצבניות לכולם יש עצבים אחי ולכל אחד יש רגשות השאלה שלך נשמעת קצת מכלילה אבל אחי עדה לא אומרת על מישהו מה הוא ומי הוא כולם יכולים לכעוס, להיות נחמדים, עצובים, שמחים, הכל טוב אחי אני מאחל לך שתמצא את מה שאתה מחפש אם אתה צריך משהו אתה תמיד יכול לפנות
שואל השאלה:
אני לא מתגונן
אני מביע דעה
דחוף את הדעה שלך לת*ת
אנונימית
לא יודעת להחליט אם רצית להראות עליונות כך שדווקא בנות לא אשכנזיות/יפניות הן שיחטפו ממך עלבונות, או אולי דווקא רצית שאני איעלב מהשאלה שלך (בתור אשכנזיה מאוד לא שקטה ומנומסת או בכלל בתור אשה כי החלטת לפרסם שאשה זה דבר שצריך לפחות לדעתך -להיות שקט ומנומס (לי יש כלב חמוד ובלתי נבחן בתפקיד הזה וחברויות אני מעדיפה עם אנשים אמיתיים ולא עם כלבלבים).

בקיצור- לא נחליף טלפונים כנראה.
אגב- שקלת להצטרף ל-"קו קלאקס קלאן"?/ל"אחווה הארית הלבנה" (אופס, לא כדאי. כמו שאתה לא סולח למי שהיא מרוקאית, הם לא יסלחו לך שאתה יהודי..).