3 תשובות
אל תתייחסי פשוט, אם מישהו אומר את זה הוא לא שווה את זה.
אל תיפגעי מאנשים זרים שלא מכירים אותך. תואהבי את עצמך ושימי עליהם זין

**אם באלך לדבר איתי בפרטי אני אוכל לעזור לך יותר, שלחי הודעות חופשיי.
וואו, שאפו!. סוף סוף מישהו שואל שאלות אישיות בלי האנונימי.
להתעלם ולהראות להם שאת לא אפסית ולא לוזרית.