8 תשובות
ועל הקיר ליד הדלת בחדר יש לי גם פרפר ענקי.. לקח 4 שעות אז קחי את זה בחשבון.. ;))
שואל השאלה:
צירת לבד?
צירת לבד?
חברה שלי ציירה ויצא לה ממש יפה- ציירי אורגן כזה אבל שילך בצורה של גלים כזה
כן ציירתי לבד:)
אבל זה רק כי אני מציירת גראפיטי ומתעסקת בציור מגיל קטן.
שואל השאלה:
לא יודעת משהו יפה
לא יודעת משהו יפה
לי יש את המילה "music" עם גיטרה ומעיין שביל תווים פתוח עם תווים מתחת למילה שכתבתי על קיר שלם בחדר.. על איזה כיוון חשבת?
אם את אוהבת לרקוד - בלרינה d:
באותו הנושא: