3 תשובות
למה לא תוכלו להיות ביחד?
שואל השאלה:
אני אקסית של החבר הכי טוב שלו ואנחנו לא נפגשים במקומות ביחד אז בטח לא אראה אותו יותר
אני אקסית של החבר הכי טוב שלו ואנחנו לא נפגשים במקומות ביחד אז בטח לא אראה אותו יותר
אנונימית
פשוט תחיי את החיים, בלי לנסות להכיר אותו או לעקוב אחריו, הקראש יחלוף, את תכירי בנים חדשים ותתקדמי קדימה ולא תזכרי אותו. עוד כמה שנים את תצחקי על זה אפילו.
מספיק עם הבאסה; תשמחי, תרקדי, תשימי מוזיקה, תדברי עם חברה הטובה, תעשי רשימת מטרות, חג היום! ראש השנה שמח לך מאמי! הכל יהיה בסדר!
מספיק עם הבאסה; תשמחי, תרקדי, תשימי מוזיקה, תדברי עם חברה הטובה, תעשי רשימת מטרות, חג היום! ראש השנה שמח לך מאמי! הכל יהיה בסדר!
באותו הנושא: