3 תשובות
הכי משחרר בעולם. לפני איזה שבוע אמרתי את זה למישהו שהיינו סוג של ידידים אבל היה די ברור שזה קצת מעבר לזה ואחרי שאמרתי לו את זה הרגשתי כזאת הקלה מטורפת שרציתי ללכת לדלג ברחוב. אפילו שהתשובה שלו לא הייתה כן חד משמעי (בסוף הוא התקשר וזה כן היה כן, מה שמוכיח שזה שווה את זה) זה היה פשוט מדהים.
תעשי את זה. yolo
תעשי את זה. yolo
כן, את לא מבינה כמה שכדאי לך, אבל רק אם אתם ידידים טובים, כי אז את יכולה לראות אם הוא אולי אוהב אותך גם ואם לא תגידי יהיה לך רע ותרגישי שאת חייבת להגיד, את לא תפסידי כלום, הכי גרוע שיכול להיות זה שהוא לא אוהב אותך, הפסד שלו...
באותו הנושא: