5 תשובות
חחח לי זה לא קורה.. ויש לי עיניים חומות אז מקווה שגם שאר האנשים חושבים ככה (;
על מה מינוס? הוא שאל אם רק הוא מרגיש את זה לפעמים אז עניתי שלי למשל זה לא קורה
על מה מינוס? הוא שאל אם רק הוא מרגיש את זה לפעמים אז עניתי שלי למשל זה לא קורה
לא מוזר, יכול להיות שאתה רואה את העיניים בצורה אחרת וזה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
לא... התכוונתי כאילו איזכ תחושה מרגישים שפשוט מסתכלים עליהן בלי קשר לבן אדם עצמו כבר כתבתי את זה בשאלה
לא... התכוונתי כאילו איזכ תחושה מרגישים שפשוט מסתכלים עליהן בלי קשר לבן אדם עצמו כבר כתבתי את זה בשאלה
אנונימי
אולי ההסתכלות שלך על בנ"א ז"א על העיניים שלו מושפעת מדעות או דברים מסויימים שחווית עם אותו בנ"א ולכן זה נראה ככה
אנונימית
גם אני.
וזה הגיוני, זה ידוע שצבעים חמים (קיץ)- נותנים לנו יותר הרגשה של חמימות ונאמנות, מין בית כזה.
וצבעים קרים (חורף)- נותנים לנו הרגשה של קרירות ואי נוחות..
וכנראה שאצלך זה מתבטא בצבעי עיניים. )
וזה הגיוני, זה ידוע שצבעים חמים (קיץ)- נותנים לנו יותר הרגשה של חמימות ונאמנות, מין בית כזה.
וצבעים קרים (חורף)- נותנים לנו הרגשה של קרירות ואי נוחות..
וכנראה שאצלך זה מתבטא בצבעי עיניים. )
באותו הנושא: