2 תשובות
טעם לדעתי או תות או וניל, בחברות אני לא מתמצא וכשרות צריך לבדוק אבל בגדול יש.
לגבי טעמים אני שותה הרבה אני הכי אוהב בטעם שוקולד/שוקו/תותים/בננה
שותה של one whey וגם של bpi
כן אני תמיד בודק כשרות בגלל החלב אני רוצה לדעת שזה חלב ישראלי
שותה של one whey וגם של bpi
כן אני תמיד בודק כשרות בגלל החלב אני רוצה לדעת שזה חלב ישראלי