3 תשובות
כי היא נראית כמו בן, מתלבשת כמו בן, ומתנהגת כמו בן. ההסוואה שלה כדי שלא יגלו מי היא היא להתחזות לבן. זה לא היה ככה בהכרח בעבר, אבל בעולם של משחקי הכס זה כן; רוב הנשים היו יותר "ליידי" והגברים יותר לוחמים.
שואל השאלה:
כן התכוונתי שככה בעבר בסדרה
כן התכוונתי שככה בעבר בסדרה
אנונימית
כי היא לובשת בדרך כלל מכנסיים, לא שמלות. השיער שלה מבולגן תמיד (שימי לב כמה הוא דומה לשיער של נד, יש להם אותו גוון ואותה תסרוקת, שהיא תסרוקת של בנים). והיא ממש בתחילת גיל ההתגרות שלה, הגוף של לא השתנה ונראה בדיוק כמו גוף של ילד.
זה שלא לוקחים את מה שהיא אומרת ברצינות... כי היא בת 11. ואם לא שמת לב, היא די ילדותית בלי קשר לגיל שלה.
זה שלא לוקחים את מה שהיא אומרת ברצינות... כי היא בת 11. ואם לא שמת לב, היא די ילדותית בלי קשר לגיל שלה.