2 תשובות
מאחל לך לחוות פעם אחת מהי הרגשה שהוא חווה, לאו דווקא קנאה.
אם אלו היחסים ביניכם, השם יעזור לשניכם.
כן.. הכל צריך להיות עד גבול הטעם הטוב.
אנונימית