2 תשובות
מאחל לך לחוות פעם אחת מהי הרגשה שהוא חווה, לאו דווקא קנאה.
אם אלו היחסים ביניכם, השם יעזור לשניכם.
אם אלו היחסים ביניכם, השם יעזור לשניכם.
כן.. הכל צריך להיות עד גבול הטעם הטוב.
אנונימית