8 תשובות
כנראה שהנאמן לא אהב את מה שכתבת הוא חושב שאין בשאלה תוכן חשוב ואמיתי וזה סתם שטויות
אנונימית
אין לי מושג תאמת כתבת את זה בהתייעצות או שאלות?
אנונימית
שואל השאלה:
התייעצות
אנונימי
אז כנראה הוא סתם היה עצבני לא יודעת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
טוב הלכתי לדווח עליו לילה טוב לכולם
אנונימי
יש בזמן האחרון המון ספאמים על במבה נוגט אז כנראה הוא חשב שזה ספאם ופשוט נמאס לו מזה אז הוא מחק._.
כן הנאמנים פה אדיוטים מה לעשות
אנונימית
13 בלילה לא ידעתי אם כדאי לאכול אז שאלתי.-. לא ראיתי ספאמים על במבה נוגט עוד חח