9 תשובות
אל תתיחסי אני רוצה להגיד לך שיש אנשים מאוד שמנים שלא מצליחים לזוז קילו למטה אלא רק עולים ועולים.. עזבי אותם תסתכלי במראה ותתגאי בעצמך ועל השינוי הענק שעשית
שמעי אני יכולה להגיד לך שאת מלכה וזה לא משנה כמה הורדת ו4 קילו זה לא כזה מעט נתחיל מזה וכל הכבוד באמת כנראה שיש לך הרבה מוטיבציה וכוח רצון ואל תתני לאחרים להוריד ממך ולבאס אותך ותמשיכי להיות גאה בעצמך ותהיי עם חיוך על הפנים ושיקפצו לך כל הקנאים
כל הכבוד לך, אם זה עוזר אני ממש מקנאה בך אני גאה בך תמשיכי כך, ו4 קילו זה ממש לא "כולה 4"
את מלכה תהיה גאה בעצמך את מושלמת!
אל תתייחסי אליהן, זה לא קל להוריד 4 קילו ועוד בחודש
את מלכה
אל תקשיבי לאף אחד! יש מצב שהן בכלל לא יודעות מה זה דיאטה, וכל עוד את מרגישה שעשית עבודה טובה ואת גאה בעצמך אל תיקחי שום דבר ללב! (ובתור מישהי שעשתה דיאטה פעם אני יכולה להגיד לך ש4 קילו זה מוצלח)
כל הכבוד! זה ממש קשה להוריד 4 קילו הלוואי עלי ועוד בחודש.
אל תקשיבי להן, פשוט תמשיכי כך ותרדי עוד, הן עוד יקנאו בך.
אל תשימי על אחרים, הם יודעים מה עברת בשביל להגיע לזה? 4 קילו זה מלא!! את יודעת כמה קשה להתחיל לאכול בריא ולרוץ? ועוד להתמיד בזה? אבל את הצלחת. והקנאיות האלה שפגעו בך רק עולות ועולות ק"ג;)
כל הכבוד!
תמיד תזכרי שאם את רוצה להתקדם לאנשהו, תקשיבי אך ורק לעצמך.
דעות או אמירות של אנשים אחרים לא צריכות לעניין אותך.
אל תשימי על חברות שלך הן מקנאות בך כנראה אם הן אומרות לך את זה
וכל הכבוד לך צריך כח רצון בשביל מה שעשית וממש כל הכבוד לך תחשבי על זה שעוד קצת זמן תוכלי לומר להן תראו ירדתי 10 קילו ובשבילך תצלמי את הגוף שלך בפרופיל ואחרי כל כמה זמן תראי איך רזית ואת השינוי שעשית!